Verzenden & Retouren
Wij hebben een standaard verzendtarief van €4,95.
Nederland
Kleine producten (Pakketpost)
Standaard levering duurt gemiddeld 1 á 3 werkdagen |
|
---|---|
Standaard levertarief van: |
€4,95 incl. btw |
Deze zending geldt voor al onze producten, met uitzondering op de serverkasten.
Grote producten (Palletzending)
Standaard levering duurt gemiddeld 1 á 5 werkdagen |
|
---|---|
Palletzending, eerste pallet: |
€50 incl. btw |
Palletzending, elke volgende pallet in de zending (tot max 5 pallets): |
€47 incl. btw |
Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets. |
Maximaal €238 incl. btw |
Wat bedoelen wij met grote producten? Al onze serverkasten.
België
Kleine producten (Pakketpost)
Standaard levering duurt gemiddeld 1 á 3 werkdagen |
|
---|---|
Standaard levertarief van: |
€4,95 incl. btw |
Deze zending geldt voor al onze producten, met uitzondering op de serverkasten.
Grote producten (Palletzending)
Standaard levering duurt gemiddeld 1 á 5 werkdagen |
|
---|---|
Palletzending, eerste pallet: |
€65 excl. btw |
Palletzending, elke volgende pallet in de zending (tot max 5 pallets): |
€60 excl. btw |
Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets. |
Maximaal €305 excl. btw |
Wat bedoelen wij met grote producten? Al onze serverkasten.
FAQs
Mijn bestelling is nog niet bezorgd. Wat nu?
Nadat u een bestelling heeft gedaan, krijgt u een bevestigingsmail, deze toont aan dat wij de bestelling in goede orde ontvangen hebben.
Hierna gaan wij voor u aan de slag om de bestelling zo snel mogelijk bij de bezorgdienst aan te bieden. Zodra deze voorbereiding is doorlopen, sturen wij een emailbevestiging dat de bestelling klaar ligt voor verzending (Vaak krijgt u diezelfde dag ook een Track&Trace code via de mail).
Heeft u binnen 5 werkdagen na de bestel dag nog geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op wij kunnen dan onderzoek laten doen bij de pakketdienst en achterhalen wat er mis is.
Levert Kabelman op feestdagen?
Nee, wij leveren niet op feestdagen. Pakketdiensten zijn vaak gesloten op feestdagen, hierdoor kunnen wij producten niet leveren.
Wees dus op tijd met bestellen als er feestdagen aankomen!
Schade bij levering van de bezorger?
Wordt de bestelling geleverd en is de verpakking beschadigd? Neem foto’s van de schade en teken de bestelling met als opmerking onder voorbehoud van schade op de bon van de transporteur.
Blijkt het product ook daadwerkelijk beschadigd te zijn, neem dan contact met ons op via de email (info@kabelman.nl) en stuur de foto’s als bijlage naar ons toe. Wij komen dan zo spoedig mogelijk met een oplossing. Dit kan zijn in de vorm van een compensatie of we zorgen ervoor dat u het product alsnog in goede staat ontvangt.
Levert Kabelman op mijn postcode?
Kabelman levert op alle postcodes binnen Nederland, België en Duitsland.
Landen buiten de bovengenoemde dienen op aanvraag gedaan te worden.
Hoelang is de levertijd op producten?
Als de producten op voorraad zijn leveren wij standaard binnen 1 á 3 dagen. Bestelt u op werkdagen voor 16:00 uur, dan leveren wij vaak de volgende dag al!
Moet ik tekenen bij ontvangst van mijn bezorging?
Het kan zijn dat de pakketdienst vraagt om een handtekening, dit is puur ter bevestiging van ontvangt. Dit gebeurd vaak bij grotere verpakkingen en/of bestellingen.
Is retourneren gratis?
Nee, bestellingen retourneren is niet gratis. Kabelman is genoodzaakt hier kosten voor in rekening te brengen. De kosten hiervoor zijn €3,95.
Stuurt u een product retour door schade bij afgifte of door een defect product, dan worden de retourkosten niet in rekening gebracht.
Wat zijn de bezorgkosten voor Nederland?
Pakketpost: €4,95 incl. btw
Palletzending, 1e pallet: €44,- excl. btw (€53,24 incl. btw)
Palletzending, elke volgende pallet (tot max. 5 pallets): €39,- excl. btw (€47,19 incl. btw).
Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf de 6de pallet betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.
Wat zijn de bezorgkosten voor België?
België & Duitsland
Pakketpost: €4,95 incl. btw
Palletzending, 1e pallet: €65,- excl. btw (€78,65 incl. btw)
Palletzending, elke volgende pallet (tot max. 5 pallets): €60,- excl. btw (€72,60 incl. btw)
Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf de 6de pallet betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.
Worden alle Server -Wandkasten verzonden via Palletzending?
Serverkasten worden altijd op een pallet verzonden.
Wandkasten afhankelijk van het formaat per pakketpost of per palletzending.
Mag ik als zakelijke klant ook producten retourneren?
De Wet kopen op Afstand is niet van toepassing op bedrijven. Bedrijven hebben wettelijk geen recht van herroeping. Indien bedrijven aangeschafte artikelen retour willen zenden dan zijn er meestal wel mogelijkheden om u tegemoet te komen. Neemt u daarvoor eerst telefonisch contact met ons op via telefoon 010 8200770 of via email sales@kabelman.nl
Retour voorwaarden
Wanneer u via de webshop een bestelling heeft geplaatst heeft u als particulier recht om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden, ook wel bekend als herroepingsrecht.
U als particulier heeft 14 dagen de tijd nadat u de gehele bestelling heeft ontvangen om een beroep te doen op uw herroepingsrecht en de overeenkomst te ontbinden, ook wel de afkoelingsperiode genoemd. Daarna dient u binnen 14 dagen nadat u een beroep heeft gedaan op uw herroepingsrecht het geleverde product naar ons terug te sturen.
U kunt een beroep doen op het recht van herroeping door via de mail de retour stappen te doorlopen. Daarbij bent u niet verplicht een reden van retourneren op te geven.
Meld binnen 14 dagen na ontvangst uw retour aan middels onze email info@kabelman.nl. U kunt eenvoudig aangeven wat u wilt retourneren aan de hand van de pakbon en factuur.
Uw product zal niet worden geaccepteerd als het aan een van de onderstaande omschrijvingen voldoet:
- Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd
- Artikelen anders gekocht dan via www.kabelman.nl
- Artikelen waarvan het product of de verpakking (deels) is beschadigd.
- Beschadigingen als scheuren, breuken of betekening op de verpakking.
- Als uw retouraanvraag buiten de 14 dagen bedenktermijn valt.
Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag?
Geen probleem! Wij helpen u graag verder. Vul hieronder het korte formulier in en wij zullen dezelfde dag nog bij u terugkomen met een antwoord!