verzending
De kosten voor het verzenden van uw bestelling proberen wij natuurlijk altijd zo laag mogelijk te houden. Bijvoorbeeld door kleine producten per post te versturen in een bubbelenvelop in plaats van een doos.
Nederland & Belgie
Pakketpost: €4,95,- incl. btw)
Palletzending, 1e pallet: €44,- excl. btw
Duitsland
Pakketpost: €9,95, excl. btw (€12,04 incl. btw)
Palletzending, 1e pallet: €65,- excl. btw (€78,65 incl. btw)
Palletzending, elke volgende pallet (tot max. 5 pallets): €60,- excl. btw (€72,60 incl. btw)
- Verzendtarieven andere landen op aanvraag (sales@kabelman.nl)
- Serverkasten worden altijd op een pallet verzonden
- Wandkasten afhankelijk van het formaat per pakketpost of per palletvervoer
kabelman verstuurt haar artikelen, afhankelijk van de grootte, via PostNL of een eigen vervoerder.
Pakketten worden verzonden via PostNL, palletzendingen worden geleverd met onze eigen vervoerder.
Pakketzendingen
Pakketzendingen in Nederland versturen wij met PostNL. Na verzending ontvangt u een bevestiging inclusief, indien mogelijk, een track en trace nummer van PostNL. Hiermee kunt u op PostNL Track & Trace uw eigen pakket traceren.
Pakketzendingen naar België worden verstuurd via DPD.
Palletzendingen
Van onze palletzendingen ontvangen wij helaas geen track en traceinformatie.
Wilt u een tijdsindicatie ontvangen, dan kunt u contact opnemen met onze binnendienst.
Wilt u iets voor iemand anders bestellen of uw bestelling op uw werk laten bezorgen? Dan kunt u in uw accountgegevens een afleveradres invullen dat afwijkt van het factuuradres.
Staan al de producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen? Klik dan op Naar stap 2 – Uw gegevens. Bij uw adresgegevens geeft u zowel een afleveradres als een factuuradres op. Heeft u al eerder bij allekabels.nl heeft besteld en wilt u dezelfde adresgegevens gebruiken? Vul dan u uw inloggegevens in en vink gebruik mijn account gegevens aan. Het afleveradres en factuuradres dat u eerder gebruikt heeft worden dan automatisch ingevuld.
Zijn de producten die u besteld heeft op voorraad? Dan sturen we uw pakket dezelfde (werk)dag nog naar u toe. Meestal heeft u het dan de volgende dag al in huis.
Mocht het gewenste product niet op voorraad zijn neem dan gerust contact met ons op en wij regelen de snelste levertijd!
Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als wij uw bestelling per pakket verzenden, vermelden wij in dit bericht de Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
U kunt uw bestelling al vanaf de eerste werkdag na de verzenddatum volgen op de website van PostNL. Op deze manier kunt u precies zien op welke dag uw pakket wordt bezorgd. Briefpost verzendingen kunt u niet volgen.
Bent u niet thuis op het moment van bezorgen, dan biedt PostNL uw pakket aan bij uw buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een code achter. Met deze code kunt u zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, dan biedt PostNL op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer het pakket bij u aan. Daarna kunt u het pakket ophalen bij een PostNL servicepunt. U ontvangt bericht over waar u het pakket kunt afhalen. Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen want dit moet u op het servicepunt laten zien. U kunt het pakket gedurende 1 week ophalen, daarna wordt uw bestelling naar kabelman.nl retour gezonden.